Ośrodek Rozwoju Edukacji w Warszawie poszukuje zespołów autorskich do opracowania ośmiu publikacji o charakterze poradnikowym z zakresu edukacji włączającej i poradnictwa psychologiczno-pedagogicznego.
Publikacje będą skierowane do 8 grup odbiorców:
- nauczycieli zatrudnionych w szkołach i przedszkolach,
- specjalistów zatrudnionych w szkołach i przedszkolach,
- pracowników niepedagogicznych pracujących w przedszkolach i szkołach, w szczególności osób pełniących rolę asystenta ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (ASPE),
- dyrektorów szkół i przedszkoli,
- dzieci w wieku przedszkolnym, uczniów szkół na wszystkich etapach edukacyjnych oraz rodziców
- dyrektorów i pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznych (PPP),
- dyrektorów i pracowników placówek doskonalenia nauczycieli (PDN),
- kadr kuratoriów oświaty (KO).
Szczegółowe informacje w Biuletynie Informacji Publicznej ORE.
Zadanie realizowane jest w ramach projektu „Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – opracowanie modelu szkolenia i doradztwa”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014–2020.