
Szanowni Państwo, mając na uwadze wzrastające zapotrzebowanie na wysokie kompetencje nauczycieli w zakresie wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych w nauczaniu planujemy zorganizować cykl konferencji nt. "Szkoła dziś i jutro – wyzwania dydaktyczne", które wprowadzą dyrektorów szkół, nauczycieli przedmiotowych, metodyków oraz studentów kierunków nauczycielskich w zagadnienia metodyczne i merytoryczne dotyczące nowoczesnej dydaktyki, w tym korzystania z e-podręczników tworzonych w ramach projektu.
Cele konferencji:
- prezentacja rozwiązań dydaktycznych opartych na zasobach sieci;
- upowszechnienie wiedzy na temat dydaktyki nowej generacji;
- promocja dobrych praktyk wykorzystujących mobilne technologie i cyfrowe zasoby (e-podręczniki).
Osoby zainteresowane udziałem będą mogły się zarejestrować przez formularz zgłoszeń, który będzie aktywny na 3 tygodnie przed terminem wybranego wydarzenia. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Udział w konferencjach jest bezpłatny.
| Termin | Wydarzenie | Miejsce | |
| WRZESIEŃ | |||
| 
					18 września | 
					Szkoła dziś i jutro – wyzwania dydaktyczne | 
					Szkoła Główna Handlowa – Warszawa | |
| PAŹDZIERNIK | |||
| 6 października | 
					Szkoła dziś i jutro – wyzwania dydaktyczne | 
					Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu | |
| 24 października | Szkoła dziś i jutro – wyzwania dydaktyczne | Uniwersytet w Białymstoku, ul. Świerkowa 20 | |
| LISTOPAD | |||
| 14 listopada | Szkoła dziś i jutro – wyzwania dydaktyczne | Uniwersytet Śląski w Katowicach, ul. Michała Grażyńskiego 53 | |
| 27 listopada, zmiana terminu konferencji na 2 grudnia | Szkoła dziś i jutro – wyzwania dydaktyczne 
					Osoby, które dokonały rejestracji na termin 27 listopada, prosimy o ponowną rejestrację  | Uniwersytet Rzeszowski Wydział Pedagogiczny ul. ks. Jałowego 24 sala 3 | |
| GRUDZIEŃ | |||
| 9 grudnia | Szkoła dziś i jutro – wyzwania dydaktyczne | Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej ul. Cieplaka 1c Audytorium D | |
	_________________________________________________________________
	
	
 
					
					
					 
	 							 
		