Poniższe materiały i publikacje wypracowane w ramach kursu e-learningowego realizowanego przez WSPE:
- Propozycje ćwiczeń do wykorzystania w pracy z dzieckiem z grupy ryzyka dysleksji w edukacji wczesnoszkolnej
- Indywidualizacja nauczania a edukacja wczesnoszkolna
- Dostosowanie wymagań edukacyjnych wobec uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się
- Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (SPE) w przedszkolu, szkole i placówce oświatowej – na czym polega rzeczywiste wspieranie uczniów z różnymi dysfunkcjami i dostosowanie dla nich wymagań edukacyjnych?
- Moduł IV: Metody pracy wspierające uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się
- Moduł V: Sposoby dostosowania wymagań edukacyjnych
- Moduł VI: Pomoc psychologiczno-pedagogiczna – działania nauczyciela wobec uczniów z ryzykiem dysleksji i ich rodziców
Dobre Praktyki w odniesieniu do dziecka z grupy ryzyka dysleksji:
- Strategia działań wobec ucznia z grupy ryzyka dysleksji
- Strategia postępowania wobec uczennicy z grupy ryzyka dysleksji
- Strategia postępowania wobec uczennicy przejawiającej symptomy ryzyka dysleksji
- Strategia działań wobec uczennicy z symptomami ryzyka dysleksji
- Diagnoza dziecka z grupy ryzyka dysleksji