Serie publikacji „One są wśród nas”
- Dziecko z hemofilią w szkole i przedszkolu
- Dziecko z cukrzycą w szkole i przedszkolu
- Dziecko z padaczką w szkole i przedszkolu
- Dziecko z zaburzeniami lękowymi w szkole i przedszkolu
- Dziecko z zaburzeniami odżywiania w szkole i przedszkolu
- Dziecko z autyzmem i Zespołem Aspergera w szkole i przedszkolu
- Dziecko z ADHD w szkole i przedszkolu
- Dziecko z zaburzeniami tikowymi w szkole i przedszkolu
- Dziecko z depresją w szkole i przedszkolu
- Dziecko przewlekle chore. Psychologiczne aspekty funkcjonowania dziecka w szkole i przedszkolu
- Nowoczesne koncepcje wspierania uzdolnień i zdolności uczniów
- Dziecko z cukrzycą w szkole i przedszkolu
- Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka
Materiały z konferencji pt. „Kompleksowe rozwiązania w edukacji w obszarze pracy z uczniem zdolnym, ze szczególnym zwróceniem uwagi na ucznia 6-letniego” – 21 marca 2014 r.
- W poszukiwaniu źródeł sukcesu w pracy z uczniem zdolnym w edukacji wczesnoszkolnej
- Jakość szkolnego procesu wychowania fizycznego i praca z uczniem uzdolnionym
- Rozwijanie zainteresowań, predyspozycji i zdolności najmłodszych uczniów
- Rozwijanie zainteresowań matematycznych uczniów klas I-III szkoły podstawowej” Poradnik dla nauczyciela
Materiały z konferencji „Rozwijanie zdolności najmłodszych uczniów w szkole” – Warszawa 21 marca 2013 r.
- Jak odpowiadać na specjalne potrzeby edukacyjne i jak rozwijać zdolności uczniów podwójnie wyjątkowych?
- Wychowanie fizyczne - praca z uczniem zdolnym
- Model pracy z uczniem zdolnym w szkole podstawowej. Jak praktycznie i systemowo zorganizować edukację uczniów zdolnych na poziomie szkoły podstawowej?
Poradniki
- Jak odkrywać i rozwijać uzdolnienia przyrodnicze uczniów w szkole podstawowej, gimnazjum i szkole ponadgimnazjalnej
- Rozwijanie zdolności językowych na lekcji języka obcego
- Klubik małego matematyka. Rozwijanie aktywności matematycznych uczniów I etapu edukacyjnego
- Jak zainteresować uczniów astronomią w szkole podstawowej, gimnazjum i szkole ponadgimnazjalnej
- Rozwijanie zainteresowań i zdolności matematycznych uczniów klas I-III szkoły podstawowej. Poradnik dla nauczyciela
- Jak pracować ze zdolnymi? Poradnik dla nauczycieli i rodziców