Informujemy, iż rozpoczęły się pilotażowe szkolenia dotyczące zagadnień związanych z organizacją i wdrażaniem edukacji włączającej realizowane w ramach projektu: „Uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – opracowanie modelu szkolenia i doradztwa”.
Celem szkoleń jest weryfikacja modelu szkoleń i doradztwa oraz opracowanych na jego podstawie programów i pakietów materiałów szkoleniowych poprzez objęcie pracowników kadr systemu oświaty działaniami pilotażowymi.
Całość szkolenia realizowana jest on-line z wykorzystaniem Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej (ZPE) w zależności od grupy odbiorców – w dwóch lub trzech zjazdach, za pośrednictwem platformy ZOOM.
Terminy szkoleń
Szkolenia dla kadr KO/JST – 2 zjazdy w przedziale czasowym:
- I grupa: 20 kwietnia – 29 kwietnia 2022 r.
- II grupa: 4 maja – 13 maja 2022 r.
Szkolenia dla pracowników PDN – 3 zjazdy w przedziale czasowym:
- I grupa: 27 kwietna – 21 maja 2022 r. (elektroniczny formularz rekrutacyjny)
- II grupa: 9 maja – 25 maja 2022 r. (elektroniczny formularz rekrutacyjny)
Szkolenia dla pracowników SZKÓŁ i PRZEDSZKOLI – 3 zjazdy w przedziale czasowym:
- I grupa: 27 kwietnia – 11 maja 2022 r.
- II grupa: 16 maja – 2 czerwca 2022 r.
Szkolenia dla pracowników PORADNI PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNYCH
- I grupa PPP-1: 19 maja – 4 czerwca 2022 r. elektroniczny formularz rekrutacyjny
- II grupa PPP-1: 9 czerwca – 25 czerwca 2022 r. elektroniczny formularz rekrutacyjny
- I grupa PPP-2: 19 maja – 4 czerwca 2022 r. elektroniczny formularz rekrutacyjny
- II grupa PPP-2: 9 czerwca – 25 czerwca 2022 r. elektroniczny formularz rekrutacyjny
- I grupa PPP-3: 19 maja – 4 czerwca 2022 r. elektroniczny formularz rekrutacyjny
- II grupa PPP-3: 9 czerwca – 25 czerwca 2022 r. elektroniczny formularz rekrutacyjny
Rekrutacja odbywa się za pomocą platformy szkoleniowej szkolenia.ore.edu.pl. Osoby zainteresowane zachęcamy do śledzenia strony: szkolenia.ore.edu.pl
Szczegółowy harmonogram szkoleń znajduje się pod linkiem: Harmonogram działań realizowanych w ramach projektu uczeń ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi opracowanie modelu szkolenia i doradztwa