Jeśli już kończą Państwo przygotowanie wniosku w ramach Konkursu grantowego Projektu „Pilotażowe wdrożenie modelu Specjalistycznych Centrów Wspierających Edukację Włączającą”, czas przygotować się do złożenia wniosku za pośrednictwem narzędzia informatycznego Witkac.pl. Termin złożenia wniosku upływa 30.04.2021 r. o godzinie 23.59. Informujemy, że zmianie ulega sposób podpisania i złożenia oferty.
Gdy wniosek (oferta) jest wypełniony poprawnie, w celu jego złożenia należy wykonać kolejno następujące czynności:
KROK 1
Po zakończeniu wypełniania oferty i jej poprawnej walidacji należy kliknąć przycisk „złóż ofertę”.
KROK 2
W informacji po złożeniu wniosku pojawia się belka z informacją „Brak załączonego wniosku podpisanego elektronicznie”, a w niej niebieski przycisk “Załącz wniosek”.
KROK 3
Po kliknięciu pojawi się okno, z którego pobieramy plik .pdf z pkt 1. i zapisujemy na dysku (opcjonalnie przesyłamy plik do innej osoby /osób upoważnionych) celem jego podpisania. Podpisanie wniosku .pdf odbywa się poza systemem Witkac.pl.
KROK 4
Po skutecznym podpisaniu wniosku wybieramy plik, który chcemy dołączyć do wniosku.
KROK 5
Następnie podpisany plik powinien zostać załączony w systemie Witkac.pl i stanowi formalnie złożoną ofertę.
KROK 6
Na widoku „Dane oferty” pokaże się informacja, że w przypadku tej oferty poprawnie załączono podpisany wniosek oraz opcja wydruku.
Uwaga!
Nowy system podpisywania wniosku nie wymaga udostępniania oraz tworzenia konta w generatorze wniosków osobie podpisującej wniosek. Oferta musi być podpisana przez wszystkich reprezentantów lub osobę upoważnioną do złożenia oferty. Tylko właściwie podpisane wnioski będą rozpatrywane.
Cały nowy sposób podpisania i złożenia wniosku został zapisany w instruktarzu do składania.