w roku szkolnym 2024/2025
LP | Nazwa | Forma | Adresat | Termin |
---|---|---|---|---|
1 | Spotkania informacyjno-konsultacyjne dla przedstawicieli KO wyznaczonych ds. specjalnych potrzeb edukacyjnych | spotkanie informacyjno- konsultacyjne | wizytatorzy ds. SPE | I kwartał 2025- III kwartał 2025 |
2 | Spotkanie informacyjno-konsultacyjne dla wszystkich przedstawicieli KO zaintersowanych zagadnieniami dot. edukacji włączającej | spotkanie informacyjno- konsultacyjne | wizytatorzy z kuratoriów oświaty | IV kwartał 2024 – III kwartał 2025 |
3 | Zróżnicowany zespół klasowy - szansa na sukces wszystkich uczniów - potrzeby i możliwości uczniów, wsparcie ich dobrostanu (cz.1) | szkolenie | kadry systemu oświaty, w tym PPP, PDN, BP, szkoły i placówki | IV kwartał 2024 |
4 | Zróżnicowany zespół klasowy - szansa na sukces wszystkich uczniów - nauczyciel w edukacji włączającej (cz.2) | szkolenie | kadry systemu oświaty, w tym PPP, PDN, BP, szkoły i placówki | I-II kwartał 2025 |
5 | Zróżnicowany zespół klasowy - szansa na sukces wszystkich uczniów - współpraca z rodzicami i środowiskiem lokalnym (cz.3) | szkolenie | kadry systemu oświaty, w tym PPP, PDN, BP, szkoły i placówki | II-III kwartał 2025 |
6 | Zróżnicowany zespół klasowy - szansa na sukces wszystkich uczniów - praca nauczyciela świetlicy w zespole zróżnicowanym (cz.4) | szkolenie | kadry systemu oświaty, w tym PPP, PDN, BP, szkoły i placówki | II-III kwartał 2025 |
7 | Uniwersalne projektowanie, racjonalne dostosowania i modyfikacje, ze szczególnym uwzględnieniem specjalnych potrzeb komunikacyjnych | konferencja | kadry systemu oświaty: PDN, szkoły i placówki, specjaliści, nauczyciele przedmiotu | II-III kwartał 2025 |
8 | WWR - Środowiskowy model wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i wsparcia rodziny | szkolenie | nauczyciele przedszkola, specjaliści prowadzący działania z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci | I-II kwartał 2025 |
9 | Monitorowanie rozwoju dzieci w wieku do rozpoczęcia nauki w szkole - uwzględnienie wyników skriningu rozwojowego w bieżącej pracy nauczyciela przedszkola | szkolenie | nauczyciele przedszkola, specjaliści prowadzący działania z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci, Liderzy WWR | II-III kwartał 2025 |
10 | Szkolenie zakresu wykorzystania narzędzi diagnostycznych z obszaru emocjonalno-społecznego, osobowościowego (OKC) oraz poznawczego (KAPP) w ocenie funkcjonalnej | szkolenie | specjaliści z PPP | rok szkolny 2024/2025 |
11 | Organizacja sieci współpracy dla pracowników PPP | sieć współpracy | specjaliści z PPP | rok szkolny 2024/2025 |
12 | Szkolenie z zakresu diagnozy różnicowej i diagnozy kryterialnej zaburzeń rozwojowych dla zespołów orzekających z publicznych PPP | szkolenie | specjaliści z PPP | IV kw. 2024 – I kw. 2025 |
13 | Szkolenie z zakresu aspektów funkcjonowania psychospołecznego dzieci i uczniów z ADHD oraz wdrażania zaleceń postdiagnostycznych i organizowania wsparcia dla uczniów z ADHD w rzeczywistości szkolnej | szkolenie | specjaliści z PPP | I-II kw. 2025 |
14 | Szkolenia z zakresu problematyki mutyzmu wybiórczego | szkolenie | kadry systemu oświaty | II kwartał 2025 |
15 | Szkolenie z zakresu standardów pracy zespołów orzekających działających w publicznych poradniach psychologiczno-pedagogicznych | szkolenie | specjaliści z PPP | rok szkolny 2024/2025 |
16 | Przygotowanie nauczycieli do pełnienia funkcji trenerów i doradców ds. dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży | szkolenie | kadry PDN-Szkoły | II-III kwartał 2025 |
17 | Szkolenie - narzędzia diagnostyczne TROSKA - wersja adaptowana | szkolenie | specjaliści z PPP, nauczyciele | IV kw. 2024 |
18 | Szkolenia dla kadr poradnictwa psychologiczno- pedagogicznego z zakresu prowadzenia oceny funkcjonalnej, w tym planowanie wsparcia edukacyjno- specjalistycznego | szkolenie | kadry PDN, PPP | rok szkolny 2024/2025 |