Zapraszamy specjalistów (pedagogów, psychologów, logopedów) z poradni psychologiczno-pedagogicznych do udziału w webinarium „Diagnoza poziomu rozwoju językowego uczniów klas I–III szkół podstawowych oraz działania postdiagnostyczne wspierające realizację treści wynikających z podstawy programowej kształcenia ogólnego w zaburzeniach mowy i języka”.
Celem webinarium jest omówienie następujących zagadnień:
- Zaburzenia języka i komunikacji.
- Trudności diagnostyczne (terminologia, klasyfikacja medyczna, naukowa i orzecznictwo oświatowe).
- SLI – specyficzne zaburzenia językowe. SLI a opóźniony rozwój mowy.
- Diagnoza – Test Rozwoju Językowego (TRJ).
- Rozwijanie kompetencji językowej i komunikacyjnej. Wsparcie po diagnozie z wykorzystaniem baterii TRJ. Działania postdiagnostyczne uwzględniające treści wynikającej z podstawy programowej.
Zastrzegamy jednak, że podczas webinarium nie będą podejmowane zagadnienia z zakresu psychometrii, której znajomość jest niezbędna do stosowania narzędzia.
Do udziału w webinarium zapraszamy psychologów, pedagogów i logopedów z poradni psychologiczno-pedagogicznych, którzy posiadają wersję papierową narzędzia diagnostycznego pn. Test Rozwoju Językowego IBE.
Jedyną możliwą drogą rejestracji na ww. webinarium jest elektroniczny formularz rejestracyjny.
Webinarium jest bezpłatne. Zapraszamy do udziału.