Edukacja przestrzenna
Rozwój kompetencji cyfrowych
- Ramowe programy szkoleń dla nauczycieli szkół podstawowych z zakresu kształcenia myślenia algorytmicznego i nauki programowania
- Ramowe programy szkoleń dla nauczycieli odpowiedzialnych za nauczanie w zakresie bezpieczeństwa informacyjnego w szkołach na I, II i III etapie edukacyjnym
- Interdyscyplinarne i projektowe metody nauczania przedmiotów matematycznych i naukowo-technicznych
Rozwój kompetencji matematyczno-przyrodniczych
Szkoła wobec wyzwań migracyjnych
- Szkoła wobec wyzwań migracyjnych: uchodźcy w szkole
- Osiem kroków czyli kilka praktycznych rad
- Strategia włączania uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w świetle nowych regulacji prawnych. Cele i zasady pomocy
- Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej w Polsce
- Komunikat z badań CBOS: Stosunek Polaków do innych narodów
- Ustawa z dnia 6 stycznia 2005 r. o mniejszościach narodowych i etnicznych oraz o języku regionalnym
- Podróże przy dzwiekach duduka. O Armenii i mniejszości ormiańskiej w Polsce
- Karaimskie dziedzictwo kulturowe w Warszawie
- Warsiawiatyr Roma Bareforytka Roma
- Nalewkami jeżdżą tramwaje
- Inteligencje wielorakie na zajęciach wczesnoszkolnych. Język polski dla dzieci cudzoziemskich
- Jesteśmy wśród was. Polska szkoła oczami uczniów z doświadczeniem migracji oraz ich rodziców
- Czytam. Rozumiem. Wiem. Potrafię. Rozwijanie sprawności czytania ze zrozumieniem uczniów z doświadczeniem migracji
- Planowanie procesu dydaktycznego oraz techniki pracy z uczniami z Ukrainy
Zmieniająca się szkoła
- Zmieniająca się szkoła – europejski projekt kształcenia i doskonalenia zawodowego nauczycieli
- Zmienić szkołę na lepsze - refleksje praktyka
- Zmieniająca się szkoła – Subiektywne refleksje praktyka
- Zmieniająca się szkoła – Moje refleksje
- Zmieniająca się szkoła - europejski projekt kształcenia nauczycieli
- Prezentacja projektu „Zmieniająca się szkoła”
- Neurodydaktyka, czyli nauczanie przyjazne mózgowi
- Prezentacja badań „Szkoła bez przemocy”
Edukacja klasyczna
- Breviarium kanonu kultury. Czym jest i jak z niego korzystać?
- Breviarium kanonu kultury. Propozycje scenariuszy lekcji
- O nauczaniu języka łacińskiego w polskiej szkole
Ekologia w szkole
- Drzewa i lasy w edukacji klimatycznej w szkołach
- Edukacja na rzecz zrównoważonego rozwoju, czyli jak uczyć ekologii w szkole podstawowej
Biznes i Zarządzanie – materiały edukacyjne
- Suplement do poradnika metodycznego dla III etapu edukacyjnego programu nauczania przedmiotu Biznes i zarządzanie
- Suplement do narzędzi pomiaru dydaktycznego i narzędzi do ewaluacji procesu rozwijania kompetencji kluczowych, opracowany dla III etapu edukacyjnego w zakresie nauczania przedmiotu Biznes i zarządzanie
- Scenariusz lekcji Suplement do poradnika metodycznego dla III etapu edukacyjnego programu nauczania przedmiotu Biznes i zarządzanie
- Scenariusz lekcji Suplement do poradnika metodycznego dla III etapu edukacyjnego programu nauczania przedmiotu Biznes i zarządzanie
- Rozkład materiału do przedmiotu Biznes i zarządzanie w zakresie podstawowym i rozszerzonym dla liceum ogólnokształcącego i technikum
- Scenariusz interdyscyplinarnego projektu edukacyjnego do przedmiotu Biznes i zarządzanie w zakresie rozszerzonym dla liceum ogólnokształcącego i technikum
- Scenariusz interdyscyplinarnego projektu edukacyjnego do przedmiotu Biznes i zarządzanie w zakresie podstawowym dla liceum ogólnokształcącego i technikum
- Suplement programu nauczania przedmiotu Biznes i zarządzanie w zakresie podstawowym i rozszerzonym dla liceum ogólnokształcącego i technikum
Edukacja dla bezpieczeństwa – materiały edukacyjne
- Gra terenowa – marsz na azymut
- Zachowanie się w sytuacji zagrożenia bronią konwencjonalną
- UCIEKAJ, SCHOWAJ SIĘ, WALCZ – wiem co robić w sytuacji zagrożenia
- Suplement do programów nauczania przedmiotu Edukacja dla bezpieczeństwa dla szkoły podstawowej
- Suplement do programów nauczania przedmiotu Edukacja dla bezpieczeństwa dla liceum ogólnokształcącego i technikum
- Suplement do poradnika metodycznego dla II i III etapu edukacyjnego programu nauczania przedmiotu Edukacja dla bezpieczeństwa
- Suplement do narzędzi pomiaru dydaktycznego i narzędzi do ewaluacji procesu rozwijania kompetencji kluczowych, opracowany dla II i III etapu edukacyjnego w zakresie nauczania przedmiotu Edukacja dla bezpieczeństwa