Ośrodek Rozwoju Edukacji, beneficjent projektu systemowego Wdrożenie podstawy programowej kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół ze szczególnym uwzględnieniem II i IV etapu edukacyjnego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet III, Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia. 3.3.3. Modernizacja treści i metod kształcenia – projekty systemowe, poszukuje osób lub innych podmiotów zainteresowanych opracowaniem publikacji zawierającej materiały wspomagające nauczycieli klas IV szkoły podstawowej w realizacji zadań wynikających z nowej podstawy programowej kształcenia ogólnego.
Zadaniem Autora publikacji będzie opracowanie materiałów wspomagających nauczycieli pracujących z dzieckiem w klasie IV szkoły podstawowej, zawierających co najmniej:
- Opis kompetencji ucznia kończącego III klasę szkoły podstawowej.
- Przykładowe materiały metodyczne sprzyjające spełnianiu wymagań szczegółowych z poszczególnych przedmiotów określonych w podstawie programowej kształcenia ogólnego.
- Propozycje zasad oceniania ucznia klasy IV szkoły podstawowej.
- Opis zadań realizowanych przez wychowawcę klasy IV.
Od kandydatów oczekujemy:
- doświadczenia zawodowego w realizacji zadań edukacyjnych,
- dobrej znajomości podstawy programowej kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół (Rozporządzenie MEN z dnia 23 grudnia 2008 roku).
Dodatkowym atutem będzie:
- posiadanie dorobku naukowego w zakresie dydaktyki nauczania,
- zgłoszenie zespołu osób łącznie spełniających wszystkie powyższe warunki.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie drogą elektroniczną uzupełnionego formularza jako załącznika do maila zatytułowanego: publikacja IV klasa na adres: wpp@ore.edu.pl w terminie do 19 stycznia 2012 roku.
Wdrożenie podstawy programowej kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół
ze szczególnym uwzględnieniem II i IV etapu edukacyjnego
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.