W związku z dużym zainteresowaniem, ponawiamy spotkanie i zapraszamy po raz drugi na webinar dedykowany byłym uczestnikom projektu oraz instytucjom zainteresowanym otrzymaniem dofinansowania w otwartym konkursie grantowym w ramach projektu „Wsparcie placówek doskonalenia nauczycieli i bibliotek pedagogicznych w realizacji zadań związanych z przygotowaniem i wsparciem nauczycieli w prowadzeniu kształcenia na odległość”.
Webinar odbędzie się 21 lutego w godz. 11.30–13.30
Elektroniczny formularz rejestracji
Obszar tematyczny:
- Narzędzia wykorzystywane w modułach szkoleniowych Projektu Grantowego na przykładzie Google Workspace.
- Cyfrowa lekcja – zajęcia symulowane na przykładzie zasobów Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej z wykorzystaniem narzędzi Google Workspace.
- W jaki sposób projekt grantowy „Wsparcie placówek doskonalenia nauczycieli i bibliotek pedagogicznych w realizacji zadań związanych z przygotowaniem i wsparciem nauczycieli w prowadzeniu kształcenia na odległość” wspiera rozwój edukacji cyfrowej?
- Jak wykorzystać potencjał narzędzi Google w pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi?
Trenerzy prowadzący:
Zyta Czechowska – absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, na kierunku pedagogika specjalna, od ponad 20 lat terapeuta i nauczyciel w szkole specjalnej. Trener Umiejętności Społecznych, prowadzi własny gabinet edukacyjny. Pasjonatka nowoczesnych technologii. Nauczyciel Roku 2019. Właściciel i dyrektor Niepublicznego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli – Zyta Czechowska specjalni.pl.
Wojciech Zaraś – ekspert ds. rozwoju edukacji w CCT Poland. Edukator z wieloletnim doświadczeniem. Odpowiada za edukację i szkolenia z Google Workspace for Education. Certyfikowany Edukator Google poziom 1 i 2.
Dlaczego warto wziąć udział w projekcie „Wsparcie nauczycieli w prowadzeniu kształcenia na odległość”?
Uczestnik projektu będzie:
- miał możliwość publikacji autorskiego materiału;
- elastycznie poruszał się na rynku pracy i nauczy swoich podopiecznych, jak to robić;
- znał najnowsze trendy, raporty z badań i kierunki rozwoju edukacji;
- miał dostęp do autorskich materiałów i licznych zasobów cyfrowych;
- wzbogacał swój warsztat o atrakcyjne pomysły na lekcje, innowacje pedagogiczne i projekty;
- poznawał nowoczesne narzędzia do realizacji i zarządzania projektami, współpracy, komunikacji, rozwiazywania problemów;
- zgłębiał temat dostępu do danych, korzystania i zarządzania nimi.