I. CEL
a. Co wskaże, że osiągnięto cel (wskaźniki)?
b. Jak sprawdzimy, czy osiągnięto cel (narzędzia)?
c. Kto i kiedy sprawdzi, czy osiągnięto cel (wykonawcy), termin?
b. Jak sprawdzimy, czy osiągnięto cel (narzędzia)?
c. Kto i kiedy sprawdzi, czy osiągnięto cel (wykonawcy), termin?
1. Kryterium sukcesu
2. Sposób sprawdzenia, czy osiągnięto cel (sukces)*
2. Sposób sprawdzenia, czy osiągnięto cel (sukces)*
II. ZADANIA
– Co wskaże, czy wykonano zadanie (wskaźniki)?
– Jak sprawdzimy, czy wykonano zadanie (narzędzia)?
– Kto i kiedy sprawdzi, czy wykonano zadanie (wykonawcy), termin?
– Kto i kiedy sprawdzi, czy wykonano zadanie (wykonawcy), termin?
a. Przebiegu realizacji zadania (monitorowanie)
b. Czy wykonano zadanie ?
b. Czy wykonano zadanie ?
1. Kryterium sukcesu*
2. Metody realizacji
3. Wykonawcy
4. Środki
5. Sposób prowadzenia*
2. Metody realizacji
3. Wykonawcy
4. Środki
5. Sposób prowadzenia*
* Elementy planu oznaczone gwiazdką są niezbędne do dokonania ewaluacji. B.Woynarowska (red.) (2016), Szkoła Promująca Zdrowie. Poradnik dla szkól i osób wspierających ich działania w zakresie promocji zdrowia.