18 lutego 2015
Proces dydaktyczno – wychowawczy
Jak wykorzystać naturalną ciekawość małego dziecka w szkole? -Poznać – Zrozumieć – Doświadczyć
Szkoła dla sześciolatka – świat tajemnic, emocji i odkryć
Sześciolatek w szkole wyzwaniem dla dyrektora
Jak dziecko poznaje i zmienia świat podczas zajęć szkolnych. Doświadczenia z pierwszego roku realizacji projektu „Z Małej Szkoły w Wielki Świat”
TIK w edukacji wczesnoszkolnej
Praca z sześcio- i siedmiolatkiem – podobieństwa i różnice – doświadczenia nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej
Wczesnoszkolne nauczanie języków obcych w Polsce na tle innych krajów UE – współczesne tendencje
Trendy nr 1/2014 Numer poświęcony dziecku sześcioletniemu w I klasie
Moje dochody, wydatki, oszczędności. Edukacja ekonomiczna w scenariuszach lekcji dla szkoły podstawowej
Moje dochody, wydatki, oszczędności. Edukacja ekonomiczna w scenariuszach lekcji dla szkoły podstawowej
Moje dochody, wydatki, oszczędności. Edukacja ekonomiczna w scenariuszach lekcji dla szkoły podstawowej
Przed progiem - Jakie umiejętności są potrzebne do rozpoczęcia nauki w pierwszej klasie i jak je rozwijać?
Razem z dzieckiem. Planowanie, realizacja i ewaluacja pracy w klasach I-III szkoły podstawowej
Nauczanie bezpodręcznikowe – działanie warte trudu
Realizacja procesu dydaktycznego w nauczaniu bezpodręcznikowym
Szkoła w kilku obrazach, czyli o szkole z wyobraźnią
Praca metodą projektu
Multimedialne środowisko uczenia się – krótka charakterystyka wybranych elementów
Planowanie, realizacja i ewaluacja pracy nauczyciela przedszkola i edukacji wczesnoszkolnej - prezentacja
Planowanie, realizacja i ewaluacja pracy nauczyciela przedszkola i edukacji wczesnoszkolnej - Materiały szkoleniowe
Ocenianie w klasach I-III
Dziecko w dialogu z tekstem literackim. Danuta Świerczyńska-Jelonek, Grażyna Walczewska-Klimczak
Edukacja artystyczna w edukacji najmłodszych uczniów szkoły podstawowej. Małgorzata Sieńczewska, Dorota Sobierańska, Marta Radwańska
Matematyka od przedszkola. Metody i zasady wprowadzania pojęć matematycznych. Przygotowanie do rozumienia liczb i posługiwania się nimi. Małgorzata Skura & Michał Lisicki
Wybrane obszary edukacji matematycznej dzieci. Poradnik dla nauczycieli klas I-III. Agnieszka Nowak-Łojewska
Ostatnia aktualizacja: 17 lipca 2025
Ośrodek Rozwoju Edukacji realizuje projekty dofinansowane z funduszy europejskich w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój oraz Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa