-
Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka
-
W kręgu rodziny dziecka z dysfunkcjami rozwojowymi
Wielkość pliku: 398 KB -
Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym
Wielkość pliku: 537 KB
-
W kręgu rodziny dziecka z dysfunkcjami rozwojowymi
-
Specyficzne trudności w uczeniu się
-
Zbiór ćwiczeń logopedycznych. Dentalizowane pisane
Wielkość pliku: 182 KB -
Rehabilitacja psychomotoryczna dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi Metodą Dobrego Startu w ujęciu inkluzyjnym
Wielkość pliku: 1 016 KB -
Strategia postępowania wobec ucznia przejawiającego symptomy ryzyka dysleksji
Wielkość pliku: 463 KB -
Diagnoza dziecka z grupy ryzyka dysleksji
Wielkość pliku: 475 KB -
Strategia działań wobec uczennicy z symptomami ryzyka dysleksji
Wielkość pliku: 517 KB -
Strategia działań wobec ucznia z grupy ryzyka dysleksji
Wielkość pliku: 522 KB -
Strategia postępowania wobec uczennicy przejawiającej symptomy ryzyka dysleksji
Wielkość pliku: 489 KB -
Strategia postępowania wobec uczennicy z grupy ryzyka dysleksji
Wielkość pliku: 439 KB -
Badania przesiewowe skuteczną profilaktyką niepowodzeń szkolnych uczniów na poziomie edukacji wczesnoszkolnej
Wielkość pliku: 613 KB -
Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych w bibliotece szkolnej – uczeń z trudnościami w nauce
Wielkość pliku: 5 MB -
Program terapeutyczny - Ortograficzna corrida - dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w pisaniu
Wielkość pliku: 604 KB -
Edutaining English Experience (EEE)
Wielkość pliku: 1 MB
-
Zbiór ćwiczeń logopedycznych. Dentalizowane pisane
-
Innowacje pedagogiczne
-
Grywalizacja w szkole. Jak Szkoła Podstawowa nr 40 w Lublinie walczy ze smokiem Hałasem?
Wielkość pliku: 1 MB -
„Słucham i doświadczam”. Innowacja pedagogiczna dla uczniów z głęboką wieloraką niepełnosprawnością
Wielkość pliku: 510 KB -
Innowacja pedagogiczna. Wyobraź sobie… – trening wyobraźni
Wielkość pliku: 711 KB
-
Grywalizacja w szkole. Jak Szkoła Podstawowa nr 40 w Lublinie walczy ze smokiem Hałasem?
-
Praca z uczniem z autyzmem
-
Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET) dla dziecka z diagnozą autyzmu w edukacji przedszkolnej
Wielkość pliku: 471 KB -
Autorski program terapii wiązanych w pracy z dziećmi w późnym wieku przedszkolnym z diagnozą autyzmu
Wielkość pliku: 457 KB -
Dziecko autystyczne i z zespołem Aspergera w przedszkolu i szkole. Włączanie do grupy rówieśniczej i tworzenie warunków sprzyjających uczeniu się
Wielkość pliku: 354 KB -
Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET) dla dziecka z autyzmem
Wielkość pliku: 642 KB
-
Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET) dla dziecka z diagnozą autyzmu w edukacji przedszkolnej
-
Praca z uczniem zagrożonym niedostosowaniem społecznym
-
Twórcza praca Kreatywnego Wychowawcy w procesie resocjalizacji młodzieży niedostosowanej w MOW w ZPO nr 3 we Wrocławiu
Wielkość pliku: 3 MB -
Działalność wychowawcza MOW w Kaletach a rozwój kompetencji cyfrowych i korzystanie z zasobów sieci przez wychowanków
Wielkość pliku: 801 KB -
Wolontariat jako metoda kształtowania nowej tożsamości osobowościowej wychowanek MOW w Szczecinie
Wielkość pliku: 486 KB -
Warsztaty Tacierzyńskie jako pierwszy krok w kierunku świadomego rodzicielstwa
Wielkość pliku: 967 KB -
Adolescent – na granicy systemów. Innowacja w Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii w Bielsku-Białej
Wielkość pliku: 1 MB -
Wpływ turystyki kwalifikowanej na podnoszenie kompetencji społecznych nastolatków w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Jaworku
Wielkość pliku: 438 KB -
Wolontariat jako metoda uspołeczniania uczniów niedostosowanych społecznie
Wielkość pliku: 426 KB -
Programy edukacyjno-wychowawcze w MOW w Szczecinie
Wielkość pliku: 312 KB -
Warszawska Liga Piłki Nożnej Ośrodków Wychowawczych i Domów Dziecka jako metoda wychowywania przez sport
Wielkość pliku: 517 KB -
„Muzyka łączy pokolenia” Projekt zrealizowany w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym Księży Orionistów w Warszawie
Wielkość pliku: 1 MB
-
Twórcza praca Kreatywnego Wychowawcy w procesie resocjalizacji młodzieży niedostosowanej w MOW w ZPO nr 3 we Wrocławiu
-
Praca z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną
-
Indywidualny pogram edukacyjno-terapeutyczny (IPET) dla dziecka z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w edukacji przedszkolnej
Wielkość pliku: 645 KB -
Indywidualny pogram edukacyjno-terapeutyczny (IPET) dla dziecka z niepełnosprawnością sprzężoną w edukacji przedszkolnej
Wielkość pliku: 666 KB -
Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny dla dziecka z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim – przedszkole
Wielkość pliku: 537 KB -
Zajęcia rewalidacyjne z wykorzystaniem roweru w specjalnej szkole podstawowej w Częstochowie
Wielkość pliku: 479 KB -
Metoda "baśniowych spotkań" w pracy z uczniami z niepełnosprawnością i jej rewalidacyjny charakter
Wielkość pliku: 240 KB
-
Indywidualny pogram edukacyjno-terapeutyczny (IPET) dla dziecka z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w edukacji przedszkolnej
-
Działania wychowawcze
-
Młodzieżowa debata „Od niepełnosprawności do godności”. Propozycja pracy wychowawczej z młodzieżą
Wielkość pliku: 984 KB -
O pomaganiu i współpracy. Nauczyciele i inni specjaliści wobec rodziców dzieci ze specjalnymi potrzebami
Wielkość pliku: 603 KB -
Bezpieczni w domu, szkole i środowisku
Wielkość pliku: 486 KB -
Warszawska Liga Piłki Nożnej Ośrodków Wychowawczych i Domów Dziecka jako metoda wychowywania przez sport
Wielkość pliku: 517 KB -
Bank Dobrych Praktyk WSPE: Galeria Artystyczna „Wieszak”. Jak kształtować aktywnych twórców i świadomych odbiorców kultury
Wielkość pliku: 510 KB -
Bank Dobrych Praktyk WSPE: Zamojski Przegląd „Reportaż” – rozwijanie indywidualnych potrzeb młodzieży szkolnej
Wielkość pliku: 203 KB -
Skuteczne metody wychowawcze i terapeutyczne dla dzieci i młodzieży w oparciu o terapię poznawczo-behawioralną
Wielkość pliku: 429 KB -
Szkoła moim przyjacielem. O efektywnej współpracy poradni psychologiczno-pedagogicznej ze szkołą
Wielkość pliku: 803 KB -
Na drodze do oswajania inności – dziecięce zaburzenia zachowania w literaturze i systemie edukacji
Wielkość pliku: 1 MB
-
Młodzieżowa debata „Od niepełnosprawności do godności”. Propozycja pracy wychowawczej z młodzieżą
-
Praca z uczniem zdolnym
-
Bank Dobrych Praktyk WSPE: Twórcza matematyka. Wspieranie uczniów zdolnych
Wielkość pliku: 193 KB -
Projekt Edukacyjny – Co może mały człowiek?
Wielkość pliku: 511 KB -
Poradnia odkrywa, wspiera i promuje talenty – przykłady dobrych praktyk
Wielkość pliku: 680 KB -
Wskazania dla nauczyciela do pracy z uczniem zdolnym
Wielkość pliku: 825 KB
-
Bank Dobrych Praktyk WSPE: Twórcza matematyka. Wspieranie uczniów zdolnych
-
Inne szczególne potrzeby edukacyjne ucznia
-
Program terapii dla dziecka z mutyzmem selektywnym w edukacji przedszkolnej
Wielkość pliku: 556 KB -
Program dla dziecka przewlekle chorego w przedszkolu
Wielkość pliku: 611 KB -
Program terapeutyczny dla dziecka z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi (ADHD)
Wielkość pliku: 732 KB
-
Program terapii dla dziecka z mutyzmem selektywnym w edukacji przedszkolnej
Bank Dobrych Praktyk – Materiały do pobrania
Ostatnia aktualizacja: 16 września 2024