Ramowe plany nauczania 2017
Publikacje ORE (2010 – 2014)
- Poradnik dla dyrektora szkoły podstawowej. Ramowe plany nauczania
 - Podstawa programowa a zmiany w organizacji LO
 - Organizacja pracy szkół od 1 września 2012 roku.
 - Kalkulator szkolnych planów nauczania
 - Zmiany w organizacji pracy szkół
 - Poradnik dla dyrektora liceum ogólnokształcącego. Ramowe plany nauczania
 - Poradnik dla dyrektora gimnazjum. Ramowe plany nauczania
 - Kalendarz roku szkolnego na lata 2011 - 2029
 - Nie taki diabeł straszny czyli jak monitorować podstawę programową
 - Monitorowanie podstawy programowej kształcenia ogólnego w praktyce szkolnej
 - Monitorowanie wdrażania podstawy programowej kształcenia ogólnego na II, III, IV etapie edukacyjnym
 - Monitorowanie (skuteczne i nieuciążliwe) podstawy programowej wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej
 - Metoda projektów nie tylko w gimnazjum. Poradnik dla nauczycieli i dyrektorów szkół
 - Metoda projektów w gimnazjum. Poradnik dla nauczycieli i dyrektorów gimnazjów.
 - Jak organizować i prowadzić gimnazjalne projekty edukacyjne. Poradnik dla dyrektorów, szkolnych organizatorów i opiekunów projektów
 - Narzędzia TIK a projekt gimnazjalny
 - Jak uczyć o Holokauście. Poradnik metodyczny do nauczania o Holokauście w ramach przedmiotów humanistycznych w zreformowanej szkole
 - Zrozumieć Holokaust. Książka pomocnicza do nauczania o zagładzie Żydów
 - Przedmioty przyrodnicze w podstawie programowej kształcenia ogólnego
 - Wychowanie fizyczne w szkole. Poradnik dla nauczyciela
 - Programy nauczania w rzeczywistości szkolnej. Tworzenie – wybór – ewaluacja
 - Historia w podstawie programowej kształcenia ogólnego
 - Realizacja podstawy programowej z wychowania fizycznego
 - Za progiem. Jak rozwija się dziecko i co z tego wynika dla nauczyciela klasy IV
 - Na progu. Ile w dziecku ucznia, a w nauczycielu mistrza? O co chodzi w pierwszej klasie?
 - Za progiem. Jak rozwija się dziecko i jaka jest rola nauczyciela w tym rozwoju
 - Przed progiem - Jakie umiejętności są potrzebne do rozpoczęcia nauki w pierwszej klasie i jak je rozwijać?