| Nazwa działania | Planowany termin realizacji |
|---|---|
| Spotkanie organizacyjne dla 12 szkół – omówienie zadań po stronie ORE i szkół; przekazanie ankiet wstępnych, omówienie harmonogramu pilotażu. | I połowa września 2024 r. |
| Przygotowanie merytoryczno-dydaktyczne nauczycieli do wykorzystania modułowych e-podręczników - szkolenie wprowadzające w zagadnienie nauczania modułowego. | II połowa września 2024 r. |
| Instruktaż z wykorzystania funkcjonalności ZPE, przygotowujący do modyfikowania oraz tworzenia własnych wersji e-podręcznika, dostosowanych do potrzeb edukacyjnych uczniów. | II połowa października 2024 r. |
| Warsztaty rozwijające umiejętność wykorzystania i sposobu tworzenia modułowych e-podręczników przez nauczycieli do pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. | II połowa października 2024 r. |
| Warsztaty rozwijające umiejętności pracy z modułowym e-podręcznikiem. | II połowa listopada 2024 r. i kwiecień 2025 r. |
| Obserwacje w szkołach – dwa razy w roku szkolnym. | listopad/grudzień 2024 r. lub styczeń 2025 r. i kwiecień/maj 2025 r. |
| Cykliczne spotkania on-line z nauczycielami. | co dwa miesiące, częściej według potrzeb |
| Spotkanie organizacyjne po I semestrze. | luty/marzec 2025 r. |
| Podsumowanie pilotażu – spotkanie z nauczycielami biorącymi udział w pilotażu. | początek lipca 2025 r. |
#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie