Harmonogram

Nazwa działaniaPlanowany termin realizacji
Spotkanie organizacyjne dla 12 szkół – omówienie zadań po stronie ORE i szkół; przekazanie ankiet wstępnych, omówienie harmonogramu pilotażu. I połowa września 2024 r.
Przygotowanie merytoryczno-dydaktyczne nauczycieli do wykorzystania modułowych e-podręczników - szkolenie wprowadzające w zagadnienie nauczania modułowego. II połowa września 2024 r.
Instruktaż z wykorzystania funkcjonalności ZPE, przygotowujący do modyfikowania oraz tworzenia własnych wersji e-podręcznika, dostosowanych do potrzeb edukacyjnych uczniów. II połowa października 2024 r.
Warsztaty rozwijające umiejętność wykorzystania i sposobu tworzenia modułowych e-podręczników przez nauczycieli do pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.II połowa października 2024 r.
Warsztaty rozwijające umiejętności pracy z modułowym e-podręcznikiem. II połowa listopada 2024 r. i kwiecień 2025 r.
Obserwacje w szkołach – dwa razy w roku szkolnym. listopad/grudzień 2024 r. lub styczeń 2025 r. i kwiecień/maj 2025 r.
Cykliczne spotkania on-line z nauczycielami. co dwa miesiące, częściej według potrzeb
Spotkanie organizacyjne po I semestrze. luty/marzec 2025 r.
Podsumowanie pilotażu – spotkanie z nauczycielami biorącymi udział w pilotażu. początek lipca 2025 r.

#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie

Ostatnia aktualizacja: 9 września 2024

Ośrodek Rozwoju Edukacji realizuje projekty dofinansowane z funduszy europejskich w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój oraz Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa