Wyniki konkursu „Wybór szkoły podstawowej do pilotażu wdrażania modułowych e-podręczników”.

Komisja rekrutacyjna wyłoniła 12 szkół, w których zostanie przeprowadzony pilotaż modułowych e-podręczników w roku szkolnym 2024/2025.

Nabór do konkursu zakończył się 10 czerwca. Zgłosiło się do niego ponad 90 szkół z całej Polski. Były wśród nich placówki zarówno z dużych miast, jak i małych miejscowości. Ogromnie nas cieszy tak duże zainteresowanie i chęć udziału w naszym projekcie oraz chęć wprowadzania nowoczesnych technologicznie rozwiązań podczas lekcji. Jesteśmy pod dużym wrażeniem jak wiele innowacji i ciekawych projektów realizują zgłoszone szkoły. W konkursie wygrały te, które otrzymały najwięcej punktów. To te szkoły będą realizowały w najbliższym roku szkolnym pilotaż wdrażania modułowych e-podręczników w wybranych przedmiotach.

Laureatami konkursu zostały szkoły:

  • Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Białej Piskiej (biologia)
  • Szkoła Podstawowa nr 2 im. Olimpijczyków Polskich w Pile (chemia)
  • Samorządowa Szkoła Podstawowa nr 6 im. Jana Pawła II we Wrześni (fizyka)
  • Szkoła Podstawowa im. bł. o. Anastazego Pankiewicza w Zespole Szkół w Nowotańcu (geografia)
  • Szkoła Podstawowa Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Waleriana Łukasińskiego w Zamościu (historia)
  • Szkoła Podstawowa nr 9 im. Jana Pawła II w Ostrowie Wielkopolskim (informatyka)
  • Szkoła Podstawowa nr 1 im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Dobczycach (język polski)
  • Szkoła Podstawowa im. Marii Skłodowskiej-Curie w Janikowie (matematyka)
  • Szkoła Podstawowa nr 8 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Toruniu (muzyka)
  • Zespół Szkół w Szumowie (plastyka)
  • Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Karola Szymanowskiego w Osielcu (przyroda)
  • Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Radomiu (wiedza o społeczeństwie)

Udział w pilotażu wiąże się ze wsparciem merytorycznym i dydaktycznym. Nauczyciele wezmą udział w kompleksowym szkoleniu wprowadzającym w zagadnienia korzystania z modułowych e-podręczników i ZPE oraz warsztatach rozwijających umiejętność pracy z modułowym e-podręcznikiem. Otrzymają też stałe indywidualne wsparcie mentora, który jest ekspertem merytorycznym z danego przedmiotu oraz wsparcie z wykorzystania ZPE w zakresie tworzenia i modyfikacji modułowych e-podręczników.

Serdecznie gratulujemy zwycięzcom i dziękujemy za wszystkie przesłane zgłoszenia.

#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie

Ostatnia aktualizacja: 27 czerwca 2024

Ośrodek Rozwoju Edukacji realizuje projekty dofinansowane z funduszy europejskich w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój oraz Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa