Nie ma zdolności bez twórczości – twórcze techniki pracy z uczniem zdolnym w zakresie przedmiotów humanistycznych
Nie ma zdolności bez twórczości – twórcze techniki pracy z uczniem zdolnym w zakresie przedmiotów humanistycznych
Portretowanie zdolności i ich rozwój
Portretowanie zdolności i ich rozwój
Wpływ postawy nauczyciela na zaangażowanie i postawę uczniów szczególnie uzdolnionych humanistycznie, artystycznie…
Wpływ postawy nauczyciela na zaangażowanie i postawę uczniów szczególnie uzdolnionych humanistycznie, artystycznie…
Zdolne dziecko. Pierwsza pomoc. Jak wspierać rozwój zainteresowań i uzdolnień uczniów
Zdolne dziecko. Pierwsza pomoc. Jak wspierać rozwój zainteresowań i uzdolnień uczniów
TUTORING alternatywną formą pracy wychowawczej i dydaktycznej
TUTORING alternatywną formą pracy wychowawczej i dydaktycznej