Nie ma zdolności bez twórczości – twórcze techniki pracy z uczniem zdolnym w zakresie przedmiotów humanistycznych
Nie ma zdolności bez twórczości – twórcze techniki pracy z uczniem zdolnym w zakresie przedmiotów humanistycznych
Modyfikacja programów nauczania dla uczniów zdolnych. Indywidualny program i tok nauki
Modyfikacja programów nauczania dla uczniów zdolnych. Indywidualny program i tok nauki
Olimpiada informatyczna gimnazjalistów – narzędzie pracy z uczniem zdolnym
Olimpiada informatyczna gimnazjalistów – narzędzie pracy z uczniem zdolnym
Systemowe wsparcie szkoły w pracy z uczniem zdolnym odpowiedzią na konieczność tworzenia środowiska sprzyjającego rozwojowi uczniów zdolnych
Systemowe wsparcie szkoły w pracy z uczniem zdolnym odpowiedzią na konieczność tworzenia środowiska sprzyjającego rozwojowi uczniów zdolnych
Tutoring wychowawczy i dydaktyczny alternatywną formą pracy z uczniem –wnioski z 5 lat oświadczeń
Tutoring wychowawczy i dydaktyczny alternatywną formą pracy z uczniem –wnioski z 5 lat oświadczeń