Wspomaganie-szk-w-rozwoju-kompetencji-porozumiewania-si-w-jzykach-obcych
Wspomaganie-szk-w-rozwoju-kompetencji-porozumiewania-si-w-jzykach-obcych
Wspomaganie-szk-w-rozwoju-umiejtnoci-uczenia-si
Wspomaganie-szk-w-rozwoju-umiejtnoci-uczenia-si
Wspomaganie-szk-w-rozwoju-kompetencji-porozumiewania-si-w-jzykach-obcych
Wspomaganie-szk-w-rozwoju-kompetencji-porozumiewania-si-w-jzykach-obcych
Jak wspomagać szkoły w rozwoju kompetencji kluczowych? Na przykładzie działań podejmowanych przez Wojewódzki Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Sieradzu. E. Marciniak-Kulka; O. Neyman
Jak wspomagać szkoły w rozwoju kompetencji kluczowych? Na przykładzie działań podejmowanych przez Wojewódzki Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Sieradzu. E. Marciniak-Kulka; O. Neyman
Organizacja wspomagania pracy szkół i przedszkoli w Gminie Miejskiej Kraków. E. Zadęcka
Organizacja wspomagania pracy szkół i przedszkoli w Gminie Miejskiej Kraków. E. Zadęcka