Szkolenie „Diagnoza ADHD oraz planowanie wsparcia postdiagnostycznego dziecka/ucznia z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej”

Źródło: Fotolia
Źródło: Fotolia

Dyrekcja Ośrodka Rozwoju Edukacji w Warszawie i pracownicy Wydziału Edukacji Włączającej zapraszają pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznych oraz specjalistów szkolnych na szkolenie „Diagnoza ADHD oraz planowanie wsparcia postdiagnostycznego dziecka/ucznia z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej”.

Podczas szkolenia będą poruszane następujące zagadnienia:

  • Aktualne kryteria diagnostyczne ADHD (DSM-V, ICD 10, ICD 11)
  • Objawy ADHD w różnych grupach wiekowych – perspektywa rozwojowa, etiologia
  • Dziewczęce ADHD – różnice w obrazie diagnostycznym
  • ADHD a zaburzenia współwystępujące
  • Procedura diagnostyczna i narzędzia diagnostyczne (m.in. stosowane w poradniach psychologiczno-pedagogicznych)
  • Najczęstsze trudności diagnostyczne
  • Funkcjonowanie uczniów z ADHD – specyfika trudności, dynamika zaburzeń
  • Farmakoterapia – wskazania, wpływ na funkcjonowanie dzieci/uczniów z ADHD, skutki odroczone
  • Współpraca z rodzicami uczniów z ADHD
  • Zalecenia postdiagnostyczne – dla szkoły, rodziców
  • Praktyczne strategie pracy z dziećmi/uczniami z ADHD

Szkolenie odbędzie się w trzech terminach, do wyboru: 26, 27 lub 28 sierpnia 2025 r.

Forma: online, platforma ZOOM

Elektroniczny formularz rejestracji

Serdecznie zapraszamy!

Ostatnia aktualizacja: 11 sierpnia 2025

Ośrodek Rozwoju Edukacji realizuje projekty dofinansowane z funduszy europejskich w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój oraz Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa