System rekomendacji programów profilaktycznych
- Standardy jakości pierwszorzędowych programów profilaktycznych realizowanych w szkołach i placówkach oświatowych
- System rekomendacji. Arkusz oceny
- Kwestionariusz aplikacyjny
- System rekomendacji. Poziomy rekomendacji
- System rekomendacji. Słownik pojęć i terminów
- System rekomendacji. Standardy i kryteria
Konstruowanie szkolnego programu profilaktyki aktualnym zadaniem szkoły
- Konstruowanie szkolnego programu profilaktyki aktualnym zadaniem szkoły
- Koncepcja resilience ‑ czyli jak można pomóc dzieciom i młodzieży z grup podwyższonego ryzyka
- Klimat społeczny szkoły
- Zdrowie i zachowania zdrowotne młodzieży szkolnej na podstawie badań HBSC 2010
- Czy nowa podstawa programowa wymaga nowej profilaktyki?
- Programy profilaktyczne. Podstawy profesjonalnej psychoprofilaktyki. Wydanie II
Profilaktyka uzależnień w szkole
- Ryzyko używania narkotyków przez młodzież. Poradnik dla pracowników szkół i placówek oświatowych oraz rodziców.
- Używanie substancji psychoaktywnych przez młodzież. Wyniki Europejskiego Programu Badań Ankietowych w Szkołach (ESPAD) w 2015 roku
- Raport z badania upowszechniania w szkołach programu profilaktycznego pt. „Szkolna Interwencja Profilaktyczna” w latach 2010 – 2011
- Szkoła wobec fascynacji i zagrożeń sektami
- Dopalacze
- „Nowe zagrożenie – dopalacze”
- Profilaktyka uzależnień w szkole
Koncepcja resilience czyli jak można pomóc dzieciom i młodzieży z grup podwyższonego ryzyka
- Konstruowanie szkolnego programu profilaktyki aktualnym zadaniem szkoły
- Koncepcja resilience ‑ czyli jak można pomóc dzieciom i młodzieży z grup podwyższonego ryzyka
- Klimat społeczny szkoły
- Zdrowie i zachowania zdrowotne młodzieży szkolnej na podstawie badań HBSC 2014
- Czy nowa podstawa programowa wymaga nowej profilaktyki?
- Programy profilaktyczne. Podstawy profesjonalnej psychoprofilaktyki. Wydanie II