Specjalne potrzeby rozwojowe i edukacyjne dzieci i młodzieży. Identyfikowanie SPR i SPE oraz sposoby ich zaspokajania
Specjalne potrzeby rozwojowe i edukacyjne dzieci i młodzieży. Identyfikowanie SPR i SPE oraz sposoby ich zaspokajania
Prezentacja: Narzędzia wspomagające tworzenie budżetu, Integracja EAP XML Legislator z programem BESTI@, Konsultowanie projektu aktu
Prezentacja: Narzędzia wspomagające tworzenie budżetu, Integracja EAP XML Legislator z programem BESTI@, Konsultowanie projektu aktu
jak-umoliwic-dziecku-z-niepelnosprawnoscia-ruchowa-udzial-w-lekcjach-wychowania-fizycznego
jak-umoliwic-dziecku-z-niepelnosprawnoscia-ruchowa-udzial-w-lekcjach-wychowania-fizycznego
Raport z realizacji pilotażowych szkoleń „Budowanie strategii pracy z dzieckiem przejawiającym zaburzenia zachowania w środowisku szkolnym i rodzinnym”
Raport z realizacji pilotażowych szkoleń „Budowanie strategii pracy z dzieckiem przejawiającym zaburzenia zachowania w środowisku szkolnym i rodzinnym”
Uczeń z zaburzeniami zachowania. Budowanie strategii pracy w środowisku szkolnym (wersja uzupełniona)
Uczeń z zaburzeniami zachowania. Budowanie strategii pracy w środowisku szkolnym (wersja uzupełniona)