Model pracy z uczniem zdolnym
Model pracy z uczniem zdolnym
Rola ośrodka kultury w rozwijaniu talentu i tworzeniu przyjaznego środowiska do pracy z uczniem zdolnym
Rola ośrodka kultury w rozwijaniu talentu i tworzeniu przyjaznego środowiska do pracy z uczniem zdolnym
Z doświadczeń w pracy z uczniem zdolnym, Zespół Szkół UMK, Gimnazjum i Liceum Akademickie w Toruniu
Z doświadczeń w pracy z uczniem zdolnym, Zespół Szkół UMK, Gimnazjum i Liceum Akademickie w Toruniu
Sztuka kreowania wizerunku i wystąpień publicznych doświadczenia w pracy z liderami Młodzieżowej Rady Miejskiej
Sztuka kreowania wizerunku i wystąpień publicznych doświadczenia w pracy z liderami Młodzieżowej Rady Miejskiej
Możliwości rozwoju zdolnego ucznia w placówce wychowania pozaszkolnego – na przykładzie Młodzieżowego Domu Kultury w Toruniu
Możliwości rozwoju zdolnego ucznia w placówce wychowania pozaszkolnego – na przykładzie Młodzieżowego Domu Kultury w Toruniu