Model współpracy szkoły ogólnodostępnej z instytucjami – tworzenie warunków do rozwoju dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – schemat
Model współpracy szkoły ogólnodostępnej z instytucjami – tworzenie warunków do rozwoju dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – schemat
Model współpracy instytucji i placówek oświatowych realizujących kształcenie dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – opis
Model współpracy instytucji i placówek oświatowych realizujących kształcenie dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – opis
Kształtowanie kompetencji komunikacyjnych dziecka niemówiącego z użyciem AAC
Kształtowanie kompetencji komunikacyjnych dziecka niemówiącego z użyciem AAC
Komplementarność diagnozy i zaleceń edukacyjnych w przypadku dziecka z mutyzmem
Komplementarność diagnozy i zaleceń edukacyjnych w przypadku dziecka z mutyzmem
Harmonogram pilotażu 2
Harmonogram pilotażu 2