a.-grabowska-wwr-konferencja-skrt-cz.-1-3
a.-grabowska-wwr-konferencja-skrt-cz.-1-3
Warunki-efektywności-edukacji-inkluzyjnej-uczniów-niewidomych-i-słabowidzących
Warunki-efektywności-edukacji-inkluzyjnej-uczniów-niewidomych-i-słabowidzących
Wyniki badań zrealizowanych przez zespół z Zakładu Wspomagania Rozwoju i Edukacji Dziecka Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
Wyniki badań zrealizowanych przez zespół z Zakładu Wspomagania Rozwoju i Edukacji Dziecka Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
Warunki efektywności edukacji inkluzyjnej uczniów niewidomych i słabowidzących w kontekście modelu współpracy instytucji i placówek oświatowych
Warunki efektywności edukacji inkluzyjnej uczniów niewidomych i słabowidzących w kontekście modelu współpracy instytucji i placówek oświatowych
Skuteczne sposoby wspierania uczniów z trudnościami w komunikacji językowej w szkole
Skuteczne sposoby wspierania uczniów z trudnościami w komunikacji językowej w szkole