Pyrzyce: Nowoczesny nauczyciel – nowoczesna szkoła
Pyrzyce: Nowoczesny nauczyciel – nowoczesna szkoła
Skierniewice: Proces budowania systemu wspomagania szkół i placówek oświatowych na przykładzie Biblioteki Pedagogicznej w Skierniewicach
Skierniewice: Proces budowania systemu wspomagania szkół i placówek oświatowych na przykładzie Biblioteki Pedagogicznej w Skierniewicach
Kraków: Perspektywa poradni psychologiczno-pedagogicznej w procesie wdrażania nowej formuły wspomagania rozwoju szkół
Kraków: Perspektywa poradni psychologiczno-pedagogicznej w procesie wdrażania nowej formuły wspomagania rozwoju szkół
Jak zaplanować i przeprowadzić ewaluację wewnętrzną, aby rzeczywiście sprzyjała rozwojowi szkoły?
Jak zaplanować i przeprowadzić ewaluację wewnętrzną, aby rzeczywiście sprzyjała rozwojowi szkoły?
Gdańsk: Wspomaganie pracy dyrektorów i nauczycieli jako element SRPW 2020
Gdańsk: Wspomaganie pracy dyrektorów i nauczycieli jako element SRPW 2020