– Działania biblioteki pedagogicznej w kształtowaniu kompetencji kluczowych przez organizowanie i koordynowanie prac sieci współpracy i samokształcenie w zakresie promowania czytelnictwa. A. Arkabus
– Działania biblioteki pedagogicznej w kształtowaniu kompetencji kluczowych przez organizowanie i koordynowanie prac sieci współpracy i samokształcenie w zakresie promowania czytelnictwa. A. Arkabus
Przykład dobrej współpracy szkoły zawodowej z pracodawcą – Technikum nr 4 w Zespole Szkół Technicznych im. Wincentego Pola w Gorlicach
Przykład dobrej współpracy szkoły zawodowej z pracodawcą – Technikum nr 4 w Zespole Szkół Technicznych im. Wincentego Pola w Gorlicach
Autorski program terapii wiązanych w pracy z dziećmi w późnym wieku przedszkolnym z diagnozą autyzmu
Autorski program terapii wiązanych w pracy z dziećmi w późnym wieku przedszkolnym z diagnozą autyzmu
Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET) dla dziecka z diagnozą autyzmu w edukacji przedszkolnej
Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET) dla dziecka z diagnozą autyzmu w edukacji przedszkolnej
E-książka narzędziem kształcenia kompetencji kluczowych A. Płusa
E-książka narzędziem kształcenia kompetencji kluczowych A. Płusa