Wykorzystanie metod aktywizujących do realizacji zadań wynikajacych z wniosków z analizy pracy szkoły Z. Szmidt, A. Śniegucki
Wykorzystanie metod aktywizujących do realizacji zadań wynikajacych z wniosków z analizy pracy szkoły Z. Szmidt, A. Śniegucki
Wspomaganie procesowe klas sportowych Zespołu Szkół nr 10 w Kaliszu S. Melka
Wspomaganie procesowe klas sportowych Zespołu Szkół nr 10 w Kaliszu S. Melka
Znaczenie diagnozy dla efektywności procesu wspomagania szkół i placówek oświatowych A. Herma
Znaczenie diagnozy dla efektywności procesu wspomagania szkół i placówek oświatowych A. Herma
Regionalizm – patriotyzm jutra, czyli inspiracje Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Olsztynie I. Jóźwiak
Regionalizm – patriotyzm jutra, czyli inspiracje Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Olsztynie I. Jóźwiak
Dobre praktyki w zakresie wspomagania placówek ośwaitowych na przykładzie Przedszkola nr 56 w Bielsku Białej A. Michalkiewicz-Gorol
Dobre praktyki w zakresie wspomagania placówek ośwaitowych na przykładzie Przedszkola nr 56 w Bielsku Białej A. Michalkiewicz-Gorol