Jak wspierać szkoły realizujące edukację dwujęzyczną. D. Giżyńska, R. Martynów
Jak wspierać szkoły realizujące edukację dwujęzyczną. D. Giżyńska, R. Martynów
Dlaczego warto mówić o kompetencjach dotyczących inicjatywności i przedsiębiorczości? – B. Zajdler
Dlaczego warto mówić o kompetencjach dotyczących inicjatywności i przedsiębiorczości? – B. Zajdler
Nowoczesne technologie w procesie aktywizowania ucznia. Konsultacje nauczycieli z SORE. – B. Solecka
Nowoczesne technologie w procesie aktywizowania ucznia. Konsultacje nauczycieli z SORE. – B. Solecka
Szkolny system wspierania uzdolnień. – H. Wurszt
Szkolny system wspierania uzdolnień. – H. Wurszt
Metody i formy pracy ekspertów zewnętrznych stosowane w procesie wspomagania szkół. – B. Solecka
Metody i formy pracy ekspertów zewnętrznych stosowane w procesie wspomagania szkół. – B. Solecka