Jak skutecznie wdrażać „Model szkoły ćwiczeń”
Jak skutecznie wdrażać „Model szkoły ćwiczeń”
Adolescent – na granicy systemów. Innowacja w Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii w Bielsku-Białej
Adolescent – na granicy systemów. Innowacja w Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii w Bielsku-Białej
Ramowe programy szkoleń dla nauczycieli odpowiedzialnych za nauczanie w zakresie bezpieczeństwa informacyjnego w szkołach na I, II i III etapie edukacyjnym
Ramowe programy szkoleń dla nauczycieli odpowiedzialnych za nauczanie w zakresie bezpieczeństwa informacyjnego w szkołach na I, II i III etapie edukacyjnym
Warsztaty: Mapa drogowa dla szkół – jak wspierać naukę języka, w którym prowadzone jest nauczanie – Aleksandra Kuna
Warsztaty: Mapa drogowa dla szkół – jak wspierać naukę języka, w którym prowadzone jest nauczanie – Aleksandra Kuna
Uczniowie z rodzin migracyjnych w szkole. Wydanie II
Uczniowie z rodzin migracyjnych w szkole. Wydanie II